X
Archiwum
menu      Jeśli nie możesz wykrztusić słowa, to pokaż mu środkowy palec.
menu      1jz 2jz pod skrzynie
menu      1JZ 7M 1UZ
menu      1JZ 2JZ
menu      1jz 2jz
menu      1JZ 7M
menu      gopro drift
menu      1jz gte 1jzgte
menu      1jz gte
menu      1JZ GTE
menu      stłuczeniem zamiana
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • marekfurjan.xlx.pl
  • Jeśli nie możesz wykrztusić słowa, to pokaż mu środkowy palec.

    BMW E36 Coupe 1JZ-GTE Drift
    Witam, na sprzedaż moje oczko w głowie BMW E36 z silnikiem z Lexusa Soarera 1JZ-GTE. Auto w moich rekach od trzech lat, oryginalnie było 318is i z takim silnikiem własnie je kupiłem. Auto jest zarejestrowane z aktualnym przeglądem (31.05.2017r) oraz ubezpieczeniem (28.08.2016r). Silnik który jest aktualnie zamontowany został wbity w dowód także auto w pełni legalne, jak również jest zarejestrowany na 2 osoby(wydano opinie rzeczoznawcy na temat tych zmian).

    Auto nie uczestniczyło w zawodach, budowane z myślą żeby przemieszczać się legalnie po spotach i od czasu do czasu spalić parę kompletów opon na jakiś treningu.

    Na tym aktualnym setupie auto przejechało jakieś 2000km.

    Karoseria w ogólnym stanie dobrym gdzie nie gdzie delikatne przetarcia i wgnioty.

    Auto sprzedaje z chęci rozpoczęcia kolejnego projektu.



    A teraz sprawy techniczne:

    -Silnik 1JZ-GTE około 400HP (auto było strojone dynamicznie i hamowane na tzw "hamowni drogowej" poprzez Ecu Master EMU)

    Silnik sterowany jest jak już wyżej pisałem EcuMasterem EMU,

    wystrojone na seryjnej listwie paliwowej z wtryskami 2JZ-GTE 440cc. Aktualnie dmuchany jest 1 BAR (mi więcej na chwilę obecna nie było potrzebne) choć silnik spory potencjał i zostało sporo zapasu jakby już mocy brakowało

    - boost sterowany MACiem

    - sonda lambda LSU 4,2

    - dwa czujniki EGT wpięte w EMU

    - turbo Brog Warner S200SX

    - intercooler FMIC

    - układ dolotowych wyspawany ze stali nierdzewnej łączony silikonami D1 Spec

    - blow off ala HKS

    - układ wydechowy 3" z dwoma tłumikami przelotowymi wypełnionymi rurą karbonową co trochę wycisza auto i nadaje piękny dźwięk

    - wastgate zewnętrzny 50mm

    - układ chłodzenia opiera się na aluminiowej chłodnicy dedykowanie do EvoVIII która idealnie wpasowała się wymiarami oraz króćcami do komory i silnika

    - chłodnica oleju FMIC

    - zegary dotatkowe DEPO

    ~ temperatura oleju

    ~ temperatura wody

    ~ ciśnienie oleju

    ~ boost

    - skrzynia biegów ZF z 328

    - sprzęgło castom

    ~ spiek czterołopatkowy

    ~ docisk z podwójną sprężyną

    ~ odchudzone koło zamachowe

    ~ nowy wysprzęglik

    - wzmocniony tylni wózek

    - przednia rozpórka zawieszenia

    - zawieszenie gwintowane ISC wersja DRIFT

    - wahacze przednie castom wycinane laserowo (dłuższe niż seria)

    na sworzniach MEYLE HD

    - adaptery skrętu 30%

    - wahacze tylne dolne regulowane

    - w większości zawieszenie jest na poliuretanach

    - układ hamulcowy

    ~ przednie zaciski oraz tarcze z BMW E46 330D

    ~ tylne zaciski z E36 328

    ~ ręczny hydrauliczny na osobnych zaciskach z klockami EBC

    - kierownica sportowa z nabą

    - fotele BRIDE

    - pasy szelkowe 3"

    - felgi stalowe poszerzane

    ~ przód 8,5"

    ~ tył 11"

    - poszerzenia nadkoli w kolorze nadwozia

    - dokładka ducktail w kolorze nadwozia



    Chyba tyle, w razie pytań proszę dzwonić lub pisać

    tel: 793 - pokaż numer telefonu -

    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgWOT5.html



    Nissan 200sx 1JZ-GTE S14 s14a s13 drift e30 bmw e36 2jz 2jzgte m3 m4 m
    Oddaję na sprzedaż moje oczko w głowie, jest nim Nissan 200SX S14 1JZGTE

    Auto zakupione już po swapie na 1JZGTE

    Samochód służył mi do okazjonalnych wyjazdów na ulice.

    Osiągi;

    530 koni 630 nm

    dzięki temu, auto jest bez konkurencyjne, auta typu m3, c63 , is-f itd zjada na 150m



    A teraz modyfikacje;



    Modyfikacje:

    Chłodnica oleju GReddy Racing

    Chłodnica wody GReddy

    Chłodnica pompy wspomagania Mocal

    wentylatory SPAL

    Turbo hx35

    Wtryski 550ccm

    Komputer EMU

    Układ wydechowy 3"

    Zawór upustowy

    Zawieszenie gwint

    Hamulec ręczny hydrauliczny

    Klatka bezpieczeństwa

    pompa BOSCH 044

    Szpera

    Kocyk termoizolacyjny na turbo

    Platynowe świece

    Filtr powietrza KN

    powiększony FMIC wraz z orurowaniem

    BOV SSQV HKS style

    Custom układ dolotowy do turbosprężarki (DM)

    Custom układ wydechowy 3 cale

    Custom downpipe 3

    Kolektor wydechowy Funo



    Układ napędowy:

    - Sprzęgło spiekowe ACT

    - Koło zamachowe 2JZGTE

    - Shortshifter



    Zawieszenie:

    - Gwintowane HKS Hipermax III nowe; 11 tyś zł http://www.jdl-perfo...-200sx-s14.html

    - Regulowane drążki i wahacze na przednią i tylnią oś



    Elektronika:

    - Wskaźnik GREDDY



    Układ hamulcowy:

    Przód:

    - Tarcza 324mm + zaciski Brembo z Nissan 350Z

    - Przewody w stalowym oplocie

    Tył:

    - Układ Nissan 350Z

    - Wentylowane tarcze hamulcowe StopTech 297mm

    - Przewody w stalowym oplocie

    - Pompa hamulcowa z Nissan-a 300 ZX TT BM57



    Cena 65 tyś zł

    kontakt 785 - pokaż numer telefonu -


    Okolice Lublina
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg6B7H.html


    1jz 1jzgte 1jz-gte silnik swap bmw e30 rx8 e36 drift kompletny silnik
    Sprzedamy kompletny silnik 1jzgte z tylna miska olejowa

    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfC4t1.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • twojepiekno.opx.pl
  • Design by flankerds.com

    Drogi użytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczać Ci coraz lepsze usługi. By móc to robić prosimy, abyś wyraził zgodę na dopasowanie treści marketingowych do Twoich zachowań w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam częściowo finansować rozwój świadczonych usług.

    Pamiętaj, że dbamy o Twoją prywatność. Nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień bez Twojej zgody. Zadbamy również o bezpieczeństwo Twoich danych. Wyrażoną zgodę możesz cofnąć w każdej chwili.

     Tak, zgadzam się na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu dopasowania treści do moich potrzeb. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

     Tak, zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerów w celu personalizowania wyświetlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych treści marketingowych. Przeczytałem(am) Politykę prywatności. Rozumiem ją i akceptuję.

    Wyrażenie powyższych zgód jest dobrowolne i możesz je w dowolnym momencie wycofać poprzez opcję: "Twoje zgody", dostępnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usunięcie "cookies" w swojej przeglądarce dla powyżej strony, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.