Honda Civic MB2 1.4i 1997 rok
MODEL: 1997 MB2 D14A7/8
KOLOR: Dakota Bronze- YR-512P (jedyny rocznik, w ktorym ten kolor wychodzil, jak widzisz taki kolor na 6 genie, to na pewno jest to 1997)
SILNIK:
-D14A7/8
-Wałek z D16Y7 (mod)
UKŁAD DOLOTOWY:
-Air Duct do seryjnej puszki (mod)
UKŁAD WYDECHOWY:
SERIA:
-Końcówka Ulter (mod)
-Tłumik AWG przelotowy w miejsce Katalizatora (mod)
ZAWIESZENIE
-Amortyzatory KYB Excel-G (mod)
-Sprężyny Eibach Federn -40mm (mod)
ELEKTRONIKA:
-centralny zamek, (mod)
-2x przednie SRS
-El. ustawienie świateł
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
UKŁAD HAMULCOWY:
Przód: Tarcze Brembo + klocki zmienione zeszlej jesieni
Tył: Tarcze Brembo + klocki zmienione zeszlej jesieni
BODY-KIT:
-OEM przednie lampy Carello z czarnym wkładem (mod)
-Lotka VTi (mod)
-Tylne lampy w styl USDM (mod)
WNĘTRZE:
-Białe podświetlenie zegarów + czerwone wskazówki (mod)
-Kierownica skórzana VTi (mod)
-Szarapodsufitka (mod)
-Podłokietnik VTi (mod)
-Skórzany mieszek z perforowanej skóry przeszywany czerwoną nicią (mod)
-Drewniana listwa na desce oklejona Folią 3M Carbon (mod)
CAR AUDIO:
-Radio CD Sony Xplod CDX-GT24 (mod)
-4x Pioneer + tylne na półce (mod)
-Tweetery Hertz (mod)
KOŁA:
Letnie-185/55 R15 Firestone TZ300
Zimowe-Barum Polaris 3 195/50 R15
W zeszlym roku wymieniony tlumik centralny, w tym roku zalany olej Valvoline MaxLife 10w40 (wczesniej lany Motul), filtr powietrza, filtr kabinowy, sworzen wahacza lewy (w 2014 prawy), wymieniony rozrusznik w 2013 (stary umarl smiercia naturalna), podkregulowane drzwi.
Rozrzad do wymiany za jakies 9k kilometrow. W ciagu 3 lat zrobilem Honda ok. 16000 kilometrow.
Zimowe opony stan dobry, letnie jeszcze sezon umiarkowanej jazdy przezyja.
Uprzedzajac pytania, sprzedaje poniewaz musze splacic umowy lojalnosciowe podpisane w poprzedniej pracy, oraz dlatego ze nie potrzebuje samochodu.
Kontakt telefoniczny tylko i wylacznie po godzinie 17 (w razie braku odebrania polaczenia oddzwonie)
GSM# 504 - pokaż numer telefonu -
Letni setup widoczny na pierwszym zdjeciu koszt +600zl
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfpWlR.html
HERTZ-EV165 + WIERTŁO+ŚRUBY+WKRĘTY+ MDF-D.06 + ZRS-AG10
Głośniki basowe
HERTZ EV-165
z audiofilskiego systemu audio
HERTZ ESK-165
Full opcja: extra głośniki basowe i lakierowane dystanse MDF
wiertło + śruby i wkręty + redukcje do kabli w drzwiach
Miejsce montażu zestawu:
+
Fabrycznie nowy komplet głośników basowych
+ dedykowane impregnowane i lakierowane dystanse do fabrycznych miejsc w aucie
+ komplet śrub i wkrętów do dystansów i wiertło do nawiercenia otworów
+ redukcje do fabrycznych kostek od instalacji głośnikowej
Model wyższe od DSK-165. Jeszcze lepsze brzmienie. Jeszcze wyższa efektywność. Jeszcze więcej basu!
Głośniki EV165 firmy Hertz to jedne z najlepszych głośników basowych w Polsce. Głośnik basowy o średnicy 165mm z pasmem przenoszenia od 60Hz i efektywności 93,5dB został idealnie zaprojektowany i zestrojony do pracy w drzwiach samochodu podłączony pod samo radio. Jego wysoka efektywność 93,5dB przewyższa wszystkie inne głośniki w tej klasie takich firm jak JBL, Magnat, i podobnych. 3dB różnicy w efektywności pomiędzy głośnikami to inaczej 2 razy głośniej lub ciszej. Kto więc nie planuje zakupu wzmacniacza, wciągania kabli i poważnej ingerencji w instalację audio samochodu, a chce jedynie wymienić stare głośniki na nowe nic lepszego nie znajdzie. To jest sprawdzona firma, sprawdzony głośnik i gwarantuję Wam że warto wydać na niego pieniądze. Gra mocnym i niskim basem już przy małej mocy radia. Dzięki specjalnej wyżłobionej, wzmocnionej i usztywnionej membranie głośnik nawet przy dużej mocy nie wnosi zniekształceń. Tanie fabryczne głośniki powodują złudzenie płytkiego młotkowanego stukania a nie ma w ich brzmieniu miękkiego niskiego basu. Hertz da wam niskie i miękkie brzmienie i to pod zwykłym radiem, czego nie zrobi żaden inny głośnik w cenie do 500zł. Proszę jeszcze pamiętać, że jest to głośnik z systemu Energy Hertz ESK-165 który w komplecie z tweeterem i zwrotnicą kosztuje w cenie bardzo promocyjnej ok. 450zł.
Polecamy ten głośnik szczególnie tym klientom, którzy mają oddzielne tweetery w swoich samochodach. Małe głośniki wysokotonowe zainstalowane zazwyczaj wysoko w drzwiach, w obudowie lusterek, przy klamkach, na podszybiu itp. – one się nie psują. Psują się zawsze głośniki basowe na dole w drzwiach i to je wystarczy wymienić. Hertz EV-165 to najlepsza oferta dla klientów, którzy chcą niedużym kosztem zyskać naprawdę doskonałe brzmienie.
Głośniki basowe Hertz EV-165 są elementem zestawu Hertz ESK-165, który kosztuje ponad 450zł.
Do kompletu z głośnikami dokładamy najlepsze z najlepszych dystanse z MDF. Wielokrotnie impregnowane, szlifowane, zszywane i lakierowanie. Dzięki dystansom z MDF głośniki brzmią lepiej. Można je mocniej i szczelniej dokręcić do drzwi.
Parametry elektryczne głośników basowych EV165:
Moc RMS: 210W
Moc ciągła: 70W
Pasmo przenoszenia: 60-5 000Hz
Efektywność: 93,5dB
Impedancja: 4Ohm
Wymiary:
Średnica zewnętrzna: 165mm
Średnica montażowa: 144mm
Wysokość całkowita: 72mm
Głębokość montażowa: 64mm
W skład zestawu wchodzi:
2 x głośnik basowy EV-165
1 x pudełko
1 x gwarancja 24-mce + paragon fiskalny lub Fvat na życzenie
2 x dystans do zamontowania głośników w fabryczne miejsce w waszym samochodzie
2 x redukcja do fabrycznej instalacji głośnikowej w drzwiach pokazana na zdjęciu
Niesamowite głośniki basowe
z audiofilskiego systemu ESK-165
Najnowszy system pojawił się w Polsce pod koniec wakacji 2012. Od razu zyskał akceptację i wysokie uznanie wśród naszych klientów. Chociaż to nowość to ponad 100 sprzedanych kompletów przez 2 miesiące robi wrażenie. Zero reklamacji, sami zadowoleni klienci, bardzo wysokie opinie i doskonałe recenzje na forach car-audio. Poprzedni model był dobry a najnowszy jest doskonały. Przekonajcie się sami.
DO KOMPLETU Z GŁOŚNIKAMI DOKŁADAMY GRATISY:
PIERWSZY GRATIS
Komplet śrub i blachowkrętów do montażu dystansu do drzwi i do montażu głośnika do dystansu. Każdemu się może wydawać, że ma odpowiednie śruby do zamocowania dystansów do blachy w drzwiach. Mnie też tak się kiedyś wydawało. Straciłem pół godziny na dobraniu śrub, nakrętek i podkładek i wkrętów w sklepie i jeszcze musiałem po to specjalnie pojechać kilka kilometrów. Może to śmieszne, ale stąd narodził się pomysł, jak ulżyć naszym szanownym klientom.
DRUGI GRATIS
Fabryczne głośniki w drzwiach podłączone są do fabrycznej instalacji przy pomocy specjalnych złączek. Żeby podłączyć nowe głośniki trzeba te złączki poprzecinać, dolutować do nowych głośników, zaizolować. Wielu kierowców w ten sposób niszczy nieodwracalnie fabryczną oryginalną instalację. Nie trzeba tak robić. My dajemy w komplecie z dystansami gotowe redukcje do fabrycznych kostek w drzwiach gratis. Już nie trzeba nić przecinać. Na piny od głośników nasuwamy wsuwki, a do fabrycznych kostek wciskamy złącza. Bez cięcia, lutowania, Profesjonalnie jak należy.
Gdyby się okazało, że oferowane przez nas redukcje na kable głośnikowe do instalacji fabrycznej nie pasują do waszych samochodów to proszę nie mścić się za to komentarzami. Jest tyle modeli samochodów produkowanych w wielu krajach z różnych roczników, że mogą zdarzyć się rozbieżności wynikające z naszej niewiedzy. Jako jedyni w dobrej wierze dokładamy takie redukcje gratis i proszę w przypadku problemów nas nie karać.
TRZECI GRATIS