Archiwum
menu      Jeśli nie możesz wykrztusić słowa, to pokaż mu środkowy palec.
menu      12H Mitsubishi electric
menu      ładowarka Mitsubishi
menu      12H Mitsubishi
menu      G4 OKAZJA wymiana
menu      wtryskiwaczy YATO
menu      odwrotki Eminence Kappa
menu      aplikacja naklejka skóra
menu      duke 990
menu      G4C stan idealny GWARANCJA
menu      Urban Navi Biksenon
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • therasmus.pev.pl
  • Jeśli nie możesz wykrztusić słowa, to pokaż mu środkowy palec.

    Pompa wysokiego cisnienia Mitsubishi GDI Volvo
    Sprzedam pompe paliwa wysokiego cisnienia do Mitsubishi GDI Volvo.Sprawna 100% stan bardzo dobry nie rozkrecana!! TYP E3T50271
    Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8ilph.html



    Pompa wysokiego cisnienia Mitsubishi Carisma 1.8 gdi md351017 Polecam
    Witam

    Dziś do zaoferowania mam:

    pompa wysokiego cisnienia stan bdb pompa pochodzi z zagranicy z uszkodzonego auta po przebiegu okolo 130 tkm udzielam gwarancji rozruchowej

    Cena dotyczy jednej sztuki



    Pozycja magazynowa:65



    Opcje dostawy i wysyłki:



    Odbiór Osobisty-0 zl



    Wysyłka Pobraniowa Paczka do 5kg -25 zl

    od 5 do 10kg 30zl

    Wysyłka Pobraniowa Pocztex 24-30zl



    Wysyłka po wplacie na konto:



    Paczka -do 5kg 20 zl,od 5 do 10kg 25

    Pocztex 24h-25 zl



    Do cen należy doliczyć koszty wysyłki



    Pozdrawiam
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdDwf5.html


    Pompa wysokiego ciśnienia - Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
    Serdecznie zachęcam do kupna pompy wysokiego ciśnienia do Mitsubishi Carisma 1.8 GDI - 1999r.

    Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8xyi3.html


    Pompa wysokiego ciśnienia Mitsubishi Space Star Carisma 1,8 GDI
    Witam sprzedam pompe wysokiego ciśnienia do Mitsubishi Space Star carisma 1,8 Gdi o numerach MD369885 E3T10771 pompa z carismy 2002 r na pompę udzielam gwarancje rozruchową więcej info tel wysyłka kurierem
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDePulR.html


    pompa paliwa wysokiego ciśnienia mitsubishi carisma 1.8 GDI
    Sprawna pompa paliwa do mitsubishi carisma 1.8 GDI można odpalić i sprawdzić
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDf9U2p.html


    Popychacze hydrauliczne Mitsubishi Galant GDI 8 szt.
    Sprzedam 8 sztuk popychaczy hydraulicznych do Mitsubishi, silnik 2.4 z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindra - czyli GDI.

    Popychacze są używane jednak pracują jak nowe. Zostały przeze mnie sprawdzone - wyczyszczona komora wysokiego ciśnienia, odpowietrzone w oleju napędowym (taką procedurę przewiduje firma Mitsubishi podczas montażu - inaczej można je natychmiast zniszczyć).

    Wszystkie perfekcyjnie trzymają ciśnienie, nie mają żadnych wżerów, skaz itp.

    Można powiedzieć, że są jak nowe.

    Oczywiście popychacze są oryginalne - nie żadne zamienniki.



    Cena 100 zł za komplet.

    Przy zakupie kompletu wysyłka gratis. Wysyłka tylko po wpłacie na konto.

    Mogę dowieźć do Tczewa.
    Link: olx.pl/oferta/CID5-ID76VUj.html


    Mitsubishi Carisma 1.8 gdi pompa wysokiego ciśnienia
    Pompa wysokiego ciśnienia do Carismy 1.8 gdi
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgEYo5.html


    Mitsubishi Galant Mitsubishi Galant 2.4 GDI 150km. Pierwszy Właściciel w Polsce
    Witam

    Mam do sprzedania Mitsubishi Galant 2.4 GDI 150 km.

    Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, auto posiadam od 2013 roku.

    Autko było moim oczkiem w głowie, nigdy nie palone w aucie, autko bardzo zadbane wszystko wymieniane na czas.

    Nowe sportowe amortyzatory firmy KYB oraz sprężyny firmy KYB,

    Sportowy filtr powietrza K&N oraz sportowy filtr oleju K&N,

    Sportowy wydech, dorzucam oryginalny wydech.

    Nowe sprzęgło wymienione rok temu, nowe poduszki na silnik, poprowadzone kable do bagażnika pod wzmacniacz, tube itp.

    Nowe 2 półosie oraz 4 nowe przeguby, niedawno wymieniony akumulator, olej zawsze zalewany z wysokiej półki firmy Liqui Moly, nowa pompa paliwa oraz przewody paliwowe oraz czyszczona pompa wysokiego ciśnienia, przepustnica po regeneracji koszt: 700 zł, nowe popychacze hydrauliczne, rozrząd wymieniony 20000 tyś temu, klimatronik, elektryczne skórzane podgrzewane fotele umilą jazdę w zimne dni :) dach samochodu lekko przerysowany przez osobę której bardzo się nudziło w nocy, nadkola w tych autkach to słabość dlatego zaczyna pojawiać się na nich rdza, przedni zderzak po małej kolizji z krawężnikiem więc jest do poprawy lakierniczej.

    Jedynym problemem z którym nie zdążyłem się rozprawić to problem z ciśnieniem paliwa, podczas stania na wolnych obrotach lekkie podskakiwanie i opadanie obrotów oraz trochę cięższa praca silnika, a podczas jazdy delikatne szarpanie podczas puszczania gazu ale auto pali i jeździ normalnie, do wymiany sworzeń wahacza w prawym kole koszt 30 zł.

    Auto mimo wieku jest naprawdę zadbane mimo tylu lat eksploatacji.

    Przegląd oraz OC ważne do maja 2017 roku.

    Sprzedaję z żalem ale powiększa mi się rodzina i czas na jakieś kombi :)
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgFMRf.html


    Mitsubishi Carisma 1.8 125KM GDI LS
    Witam



    Mam do sprzedania Mitsubishi Carisma 1.8 125KM GDI LS z XII 1997

    Pierwsza reje, 1998r W kraju od 2008r i cały czas w moim posiadaniu.

    Przez 8 lat jazdy tym autem zrobiłem około 160000km

    Kupione miało 136000km sprzedawane było jako bezwypadkowe i z prawdziwym przebiegiem.

    Przez ostatni 8 lat auto zaliczyło jednego psa przez co 5lat temu miało klejony i malowany przedni zderzak.Samochód jak widać po zdjęciach, znajduje się w doskonałym stanie wizualnym, jak również technicznym, szczególnie biorąc pod uwagę wiek auta.



    Carisma sprawna i jeszcze nigdy nie rozkraczyła się na drodze.

    Spalanie na poziomie: trasa 5,5Litra, miasto 7L – tak pali dobry silnik GDI

    Carmi na bieżąco co 12-15tys ma wymieniany olej i filtry, ponadto:



    -ma wymienione amortyzatory, sprężyny, gumy w zawieszenie

    -nowy akumulator

    -nowy komplet świec platynowo irydowych koszt około 500pln

    -nowa pompa paliwa w zbiorniku

    -gumowa mata w bagażniku i oryginalne koło zapasowe

    -wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów

    -wymieniony rozrząd, oraz paski klinowe

    -wymienione wszystkie płyny po za hamulcowym

    -założone w tym roku światła LED za ponad 300pln

    -profesjonalnie przyciemnione szyby kilka lat temu

    -Radio mp3 SONY i zestaw głośników HELIX przód i Blaupunkt tył

    -ważny przegląd oraz OC do VI 2017

    -dodatkowo dodaje komplet kół zimowych na stalowych felgach

    -zapasowa pompa wysokiego ciśnienia

    -silnik nie posiada wycieków co widać na zdjęciu i nigdy nie był myty

    -jestem niepalący więc przez ostatnie 8 lat nikt w tym aucie nie palił

    -auto cały czas garażowane itd.

    -Klimatyzacja automatyczną - sprawna

    -fotele przednie z kilku płaszczyznową regulacją

    -el. szyby i lusterka

    -c.zamek z oryginalnym pilotem oraz dodatkowo autoalarm

    -komputer pokładowy, abs, poduszki powietrzne

    -2x oryginalne klucze

    -komplet dokumenty potwierdzające przebieg auta



    Auto w ciągłej eksploatacji dziennie robi około 70km

    Na lewym przednim błotniku jest niewielka wgniotka którą pewnie można wypchnąć ręcznie.



    Cena 5900pln do niewielkiej negocjacji.



    Zainteresowanych zapraszam



    Krystian
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgM9AD.html


    Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
    Mam na sprzedaz auto widoczne na zdjeciach, sprzedaje jako uszkodzone poniewaz nie odpala problem z pompa wysokiego cisnienia tak stwierdził mechanik... do chwili awarii auto normalnie uzytkowane w obecnej chwili brak przegladu słaby akumulator, oc jest... tel 500 - pokaż numer telefonu -
    płatnosc przy odbiorze do reki. Aukcja informacyjna KUP TERAZ wyłącznie po ogledzinach pojazdu.
    Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh1d4W.html


    Filtr oleju FILTRON OP617 Kraków F-VAT
    O nas:

    Firma Uni-System powstała w roku 2006.
    Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

    Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:


    Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

    Kontakt

    Uni-System
    os. Witkowice Nowe 27
    31-234 Kraków
    e-mail: sklep@unisystem.com.pl

    tel. 512 936 111
    (pn.- pt. godz. 9-17)

    Wysyłka towarów

    Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

    Odbiór osobisty

    Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

    Płatności


    Filtr oleju FILTRON OP 617



    Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




    Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




    Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




    Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



    Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



    Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford






    Wymiary filtra:




    - A - 83 mm


    - B - 64 mm


    - C - 55 mm


    - G - M 20x1,5


    - H - 74 mm


    - by-pass valve - TAK


    - anti-drain back valve - NIE


    - anti-syphon valve - NIE




    Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




    Zastosowania:




    Osobowe
    Marka________
    Model________
    Typ________
    Silnik________
    Produkowany________
    Uwagi________
    ASIA MOTORS
    ROCSTA
    2.2D 4x4
    -
    1993/6 ->
    -
    HYUNDAI
    ACCENT
    1.3
    G4EH
    1994/10 -> 2000/1
    -
    HYUNDAI
    ACCENT
    1.3 (LC)
    G4E-A
    2000/1 -> 2003/4
    -
    HYUNDAI
    ACCENT
    1.3i
    G4EH
    1994/10 -> 2000/1
    -
    HYUNDAI
    ACCENT
    1.3i (LC)
    -
    2003/3 ->
    -
    HYUNDAI
    ACCENT
    1.4
    -
    2006/6 ->
    -
    HYUNDAI
    ACCENT
    1.5i
    G4EK
    1994/7 -> 2000/1
    -
    HYUNDAI
    ACCENT
    1.5i (LC)
    G4E-B
    2000/1 -> 2003/4
    -
    HYUNDAI
    ACCENT
    1.5i (LC)
    G4EC-G
    2000/9 -> 2003/4
    -
    HYUNDAI
    ACCENT
    1.6i 16V (LC)
    G4ED
    2003/7 ->
    -
    HYUNDAI
    COUPE
    1.6i 16V
    -
    2000/4 ->
    -
    HYUNDAI
    COUPE
    2.0i 16V
    -
    2000/4 ->
    -
    HYUNDAI
    EXCEL
    1.3
    -
    1990/1 -> 1995/1
    -
    HYUNDAI
    EXCEL
    1.5 (MU) Kat.
    G4D
    1990/1 -> 1993/12
    -
    HYUNDAI
    EXCEL
    1.5 Kat.
    G4D
    1989/6 -> 1992/3
    -
    HYUNDAI
    EXCEL
    1.5 Kat.
    4G 15
    1989/6 -> 1992/3
    -
    HYUNDAI
    EXCEL
    1.5i 12V
    G4K MFI
    1994/3 ->
    -
    HYUNDAI
    EXCEL
    1.5i 12V
    ALPHA SOHC
    1997/1 ->
    -
    HYUNDAI
    EXCEL
    1.5i Kat.
    G4DH MPI
    1989/6 -> 1994/2
    -
    HYUNDAI
    EXCEL
    1.5i Turbo
    -
    1997/1 ->
    -
    HYUNDAI
    EXEL
    1.5i
    G15B
    1990/1 -> 1994/12
    -
    HYUNDAI
    EXEL
    1.5i
    G4CJ
    1990/1 -> 1994/12
    -
    HYUNDAI
    GALLOPER
    3.0 V6
    G6AT
    1998/8 ->
    -
    HYUNDAI
    GETZ
    1.1
    -
    2002/8 ->
    -
    HYUNDAI
    GETZ
    1.3
    -
    2002/8 ->
    -
    HYUNDAI
    GETZ
    1.6
    -
    2002/8 ->
    -
    HYUNDAI
    GRANDER
    3.0 V6
    -
    1994/2 ->
    -
    HYUNDAI
    I 30
    1.4
    -
    2007/8 ->
    -
    HYUNDAI
    I 30
    1.6
    -
    2007/8 ->
    -
    HYUNDAI
    I 30
    2.0 16V
    -
    2007/8 ->
    -
    HYUNDAI
    LANTRA
    1.5i 12V
    ALPHA SOHC
    1997/1 -> 2000/11
    -
    HYUNDAI
    LANTRA
    1.5i 16V (JFSJ)
    G4DJ
    1991/6 -> 1994/7
    -
    HYUNDAI
    LANTRA
    1.6i
    G4GR
    1995/11 -> 2000/11
    -
    HYUNDAI
    LANTRA
    1.6i 16V
    4G61
    1995/11 -> 2000/11
    -
    HYUNDAI
    LANTRA
    1.6i.e. 16V
    G4CR
    1990/10 -> 1994/7
    -
    HYUNDAI
    LANTRA
    1.6i.e. 16V
    G4CR
    1994/8 -> 1995/12
    -
    HYUNDAI
    LANTRA
    1.8i 16V
    G4CN
    1990/10 -> 1994/7
    -
    HYUNDAI
    LANTRA
    1.8i 16V
    G4CN
    1994/8 -> 1995/12
    -
    HYUNDAI
    LANTRA
    1.8i 16V
    G4GM
    1995/11 -> 2000/11
    -
    HYUNDAI
    LANTRA
    2.0i 16V
    BETA DOHC
    1997/1 -> 2000/11
    -
    HYUNDAI
    MATRIX
    1.6
    -
    2001/3 ->
    -
    HYUNDAI
    PONY
    1.3
    G4DG
    1990/1 ->
    -
    HYUNDAI
    PONY
    1.3 (HF)
    4G 13
    1983/10 -> 1987/4
    -
    HYUNDAI
    PONY
    1.3 Kat. (HF)
    G4AG
    1985/10 -> 1990/1
    -
    HYUNDAI
    PONY
    1.5 Kat. (HJ)
    G4D
    1989/6 -> 1991/8
    -
    HYUNDAI
    PONY
    1.5 MPi
    G4D
    1994/2 ->
    -
    HYUNDAI
    PONY
    1.5i Kat.
    G4D MPI
    1989/6 -> 1992/6
    -
    HYUNDAI
    PONY
    1.5i Kat.
    G4DJ
    1990/1 ->
    -
    HYUNDAI
    PORTER
    2.4
    -
    1997/1 ->
    -
    HYUNDAI
    S COUPE
    1.5i
    G4DJ
    1990/2 -> 1992/3
    -
    HYUNDAI
    SANTA FÉ I
    2.0 16V
    G4BP
    2000/8 -> 2001/1
    -
    HYUNDAI
    SANTA FÉ I
    2.0 16V
    G4BP
    2001/2 -> 2003/4
    -
    HYUNDAI
    SANTA FÉ I
    2.0 16V
    G4BP
    2003/5 -> 2006/3
    -
    HYUNDAI
    SANTA FÉ I
    2.4 16V
    -
    2000/5 -> 2003/4
    -
    HYUNDAI
    SANTA FÉ I
    2.4 16V
    -
    2003/5 -> 2006/3
    -
    HYUNDAI
    SANTA FÉ I
    2.7 V6
    -
    2000/5 -> 2001/2
    -
    HYUNDAI
    SANTA FÉ II
    2.7 V6
    -
    2006/3 ->
    -
    HYUNDAI
    SONATA
    1.8i
    -
    1988/8 -> 1993/10
    -
    HYUNDAI
    SONATA
    2.0i
    G4CP-U
    1991/1 -> 1993/10
    -
    HYUNDAI
    SONATA
    2.0i 16V
    G4CP-D
    1991/1 -> 1993/10
    -
    HYUNDAI
    SONATA
    2.0i 16V
    G4CP-DM
    1996/6 -> 1998/6
    -
    HYUNDAI
    SONATA
    2.4i (KU)
    G4CS
    1988/5 -> 1993/10
    -
    HYUNDAI
    SONATA
    3.0i V6
    G6AT
    1991/1 -> 1993/10
    -
    HYUNDAI
    SONATA
    3.0i V6
    G4CP
    1994/6 -> 1998/6
    -
    HYUNDAI
    STELLAR
    1.4 (TK)
    4G 33
    1983/11 -> 1986/9
    -
    HYUNDAI
    STELLAR
    1.6 (TK)
    AG 32
    1983/10 -> 1991/12
    -
    HYUNDAI
    STELLAR
    2.0 (TK)
    4G 32
    1986/6 ->
    -
    HYUNDAI
    TERRACAN
    3.5 V6
    -
    2001/12 ->
    -
    HYUNDAI
    TUCSON
    2.0i
    -
    2004/9 ->
    -
    HYUNDAI
    TUCSON
    2.7 V6
    -
    2004/9 ->
    -
    ISUZU
    FARGO
    1.6
    4ZA1
    ->
    -
    ISUZU
    FARGO
    1.8
    -
    ->
    -
    ISUZU
    FASTAR
    1.6
    -
    1975/1 -> 1979/12
    -
    ISUZU
    FLORIAN
    1.6
    G161
    ->
    -
    ISUZU
    FLORIAN
    1.8
    G180
    -> 1985/3
    -
    ISUZU
    GEMINI
    1.6
    G161
    ->
    -
    ISUZU
    GEMINI
    1.8
    G180
    ->
    -
    KIA MOTORS
    CARNIVAL III/SEDANOIII
    2.7 V6
    G6EA
    2006/7 ->
    -
    KIA MOTORS
    CEE'D
    1.4 16V
    G4FA
    2007/1 ->
    -
    KIA MOTORS
    CEE'D
    1.6 16V
    G4FC
    2007/1 ->
    -
    KIA MOTORS
    CEE'D
    2.0 16V
    G4GC
    2007/1 ->
    -
    KIA MOTORS
    CERATO
    1.6
    -
    2004/4 ->
    -
    KIA MOTORS
    CERATO
    2.0
    -
    2004/4 ->
    -
    KIA MOTORS
    MAGENTIS I
    2.0 16V
    -
    2001/3 -> 2006/2
    -
    KIA MOTORS
    MAGENTIS I
    2.5 V6 24V
    -
    2001/3 -> 2006/2
    -
    KIA MOTORS
    RETONA
    2.0 TD
    RFTCI
    2000/5 ->
    -
    KIA MOTORS
    RIO II
    1.4
    G4EE
    2005/9 ->
    -
    KIA MOTORS
    RIO II
    1.6
    G4ED
    2005/9 ->
    -
    KIA MOTORS
    SPORT WAGON
    1.4 16V
    G4FA
    2007/1 ->
    -
    KIA MOTORS
    SPORT WAGON
    1.6 16V
    G4FC
    2007/1 ->
    -
    KIA MOTORS
    SPORT WAGON
    2.0 16V
    G4GC
    2007/1 ->
    -
    KIA MOTORS
    SPORTAGE I
    2.0 TD 4WD
    RF
    1997/10 -> 2005/2
    -
    KIA MOTORS
    SPORTAGE II
    2.0i
    G4GC
    2004/12 ->
    -
    KIA MOTORS
    SPORTAGE II
    2.7i V6
    G6BA
    2004/12 ->
    -
    LOTUS
    ELAN
    1.6 16V
    4XE1
    1989/10 ->
    -
    LOTUS
    ELAN
    1.6 16V Turbo
    4XE-MT
    1989/10 ->
    -
    MAZDA
    5
    2.0 CD
    -
    2005/12 ->
    -
    MAZDA
    5
    2.0 CD
    -
    2005/12 ->
    -
    MAZDA
    6
    2.0 CD
    -
    2002/6 ->
    -
    MAZDA
    323
    1.7 D
    PN27
    1986/4 -> 1989/5
    -
    MAZDA
    323
    1.7 D
    PN46
    1987/1 -> 1989/5
    -
    MAZDA
    323
    1.7 D St.W.
    PN26
    1986/11 -> 1990/12
    -
    MAZDA
    323
    1.7 TD
    4EE1-T
    1995/2 -> 1998/10
    -
    MAZDA
    626 (CB)
    2.0 TDi
    RFT
    1999/9 -> 2002/9
    -
    MAZDA
    626 (GC)
    2.0 D
    RF46
    1983/1 -> 1987/6
    -
    MAZDA
    626 (GF/GW)
    2.0 TDi
    RFT
    1998/4 -> 2000/11
    -
    MAZDA
    MPV
    2.0 CD
    RF5C
    2002/7 ->
    -
    MAZDA
    MPV
    2.3
    -
    2002/7 ->
    -
    MAZDA
    PREMACY
    2.0 TD
    RF3F
    1999/10 -> 2000/9
    -
    MAZDA
    PREMACY
    2.0 TD
    RF4F
    2000/7 -> 2005/6
    -
    MITSUBISHI
    3000 GT
    3.0i 24V
    6G 72
    1992/6 ->
    -
    MITSUBISHI
    CELESTE
    1.6 ST
    4G 32
    1977/1 -> 1981/6
    -
    MITSUBISHI
    CELESTE
    2.0 GRS
    -
    1977/1 -> 1981/6
    -
    MITSUBISHI
    COLT I
    1.2 GL
    4G 11
    1978/12 -> 1984/1
    -
    MITSUBISHI
    COLT I
    1.4 GLX
    4G 12
    1979/5 -> 1984/1
    -
    MITSUBISHI
    COLT I
    1.4 GT
    4G 12
    1979/5 -> 1984/1
    -
    MITSUBISHI
    COLT I
    1.4 Turbo
    G4 12
    1981/9 -> 1984/1
    -
    MITSUBISHI
    COLT II
    1.2 EL
    4G 16
    1984/2 -> 1988/4
    -
    MITSUBISHI
    COLT II
    1.2 GL
    4G 16
    1984/2 -> 1988/4
    -
    MITSUBISHI
    COLT II
    1.5 GLX
    4G 15
    1984/9 -> 1988/4
    -
    MITSUBISHI
    COLT II
    1.5 GLX
    G15B
    1985/9 -> 1988/4
    -
    MITSUBISHI
    COLT II
    1.6 Turbo (C13A)
    -
    1984/2 -> 1988/4
    -
    MITSUBISHI
    COLT II
    1.6 Turbo ECi
    -
    1984/2 -> 1988/4
    -
    MITSUBISHI
    COLT III
    1.3
    -
    1988/4 -> 1992/5
    -
    MITSUBISHI
    COLT III
    1.3 GL
    4G 13
    1988/4 -> 1990/12
    -
    MITSUBISHI
    COLT III
    1.5 GLXi
    4G 15
    1988/4 -> 1992/5
    -
    MITSUBISHI
    COLT III
    1.5 GLXi (C52A)
    4G 15
    1988/4 -> 1992/5
    -
    MITSUBISHI
    COLT III
    1.5 Kat.
    4G 15
    1990/7 -> 1992/5
    -
    MITSUBISHI
    COLT III
    1.6 GTi 16V
    4G 61
    1988/4 -> 1990/5
    -
    MITSUBISHI
    COLT III
    1.6 GTi 16V (C53A)
    4G 61
    1988/4 -> 1990/5
    -
    MITSUBISHI
    COLT IV
    1.5i 12V (C52A)
    4G 15
    1992/6 -> 1996/9
    -
    MITSUBISHI
    COLT IV
    1.6 GTi 16V (C53)
    4G 61
    1992/4 -> 1996/4
    -
    MITSUBISHI
    COLT V
    1.5i 16V
    4G 15
    1996/3 -> 2000/12
    -
    MITSUBISHI
    COLT VI
    1.5 Turbo
    -
    2005/4 ->
    -
    MITSUBISHI
    CORDIA
    1.6 GSL
    4G 32
    1982/10 -> 1984/7
    -
    MITSUBISHI
    CORDIA
    1.6 Turbo
    4G 32T
    1982/10 -> 1984/7
    -
    MITSUBISHI
    CORDIA
    1.8 Turbo ECi
    4G 62T
    1984/10 -> 1986/12
    -
    MITSUBISHI
    CORDIA
    1.8GSL
    4G 37
    1986/10 -> 1986/12
    -
    MITSUBISHI
    GALANT I
    1.6
    4G 32
    1977/1 -> 1980/8
    -
    MITSUBISHI
    GALANT I
    2.0
    4G 52
    1979/1 -> 1980/8
    -
    MITSUBISHI
    GALANT I
    2.0 GLX
    -
    1977/1 -> 1980/8
    -
    MITSUBISHI
    GALANT II
    2.0 Turbo ECi
    4G 63T
    1982/5 -> 1984/5
    -
    MITSUBISHI
    GALANT III
    1.6 GLX
    4G 32
    1984/6 -> 1987/12
    -
    MITSUBISHI
    GALANT III
    2.0 GLS
    -
    1980/9 -> 1987/12
    -
    MITSUBISHI
    GALANT III
    2.4 GLS (E16A)
    G64 B
    1985/7 -> 1987/12
    -
    MITSUBISHI
    GALANT IV
    1.8 Kat.
    4G 37
    1987/11 -> 1992/10
    -
    MITSUBISHI
    GALANT IV
    1.8 Kat. (E32A)
    4G 37
    1987/11 -> 1991/4
    -
    MITSUBISHI
    GALANT IV
    2.0
    4G 63
    1987/11 -> 1990/4
    -
    MITSUBISHI
    GALANT IV
    2.0 GTi 16V
    4G 63
    1987/11 -> 1990/4
    -
    MITSUBISHI
    GALANT VI
    2.4 GDI
    4G63 GDI
    1999/4 -> 2000/9
    -
    MITSUBISHI
    GALANT VI
    2.4 GDI
    4G63 GDI
    2000/10 ->
    -
    MITSUBISHI
    LANCER I
    1.2
    4G 11
    1980/1 -> 1981/12
    -
    MITSUBISHI
    LANCER I
    1.4 GLX
    G4 12
    1979/9 -> 1983/2
    -
    MITSUBISHI
    LANCER I
    1.6
    4G 32GS
    1979/9 -> 1983/2
    -
    MITSUBISHI
    LANCER I
    2.0 Turbo ECi
    4G 32T
    1981/3 -> 1983/2
    -
    MITSUBISHI
    LANCER II
    F 1.2 GLX
    4G 11
    1983/3 -> 1984/1
    -
    MITSUBISHI
    LANCER II
    F 1.4 GLX
    4G 12
    1983/3 -> 1984/1
    -
    MITSUBISHI
    LANCER II
    F 1.4 Turbo
    4G 12
    1983/3 -> 1983/10
    -
    MITSUBISHI
    LANCER II
    F 1.4 Turbo
    4G 12
    1983/11 -> 1984/1
    -
    MITSUBISHI
    LANCER III
    1.2
    4G 16
    1986/8 -> 1988/4
    -
    MITSUBISHI
    LANCER III
    1.2 GL
    4G 16
    1984/1 -> 1986/10
    -
    MITSUBISHI
    LANCER III
    1.5 GLX
    4G 15
    1983/11 -> 1988/4
    -
    MITSUBISHI
    LANCER III
    1.5 GLX
    G15B
    1985/6 -> 1988/4
    -
    MITSUBISHI
    LANCER III
    1.5 St.W.
    G15B
    1985/9 -> 1989/8
    -
    MITSUBISHI
    LANCER III
    1.5 St.W.
    4G 15
    1985/9 -> 1987/12
    -
    MITSUBISHI
    LANCER III
    1.8 St.W. (C37V)
    G37B
    1987/1 -> 1989/8
    -
    MITSUBISHI
    LANCER IV
    1.3
    -
    1988/8 -> 1992/5
    -
    MITSUBISHI
    LANCER IV
    1.3 12V
    G4 13
    1991/1 -> 1992/6
    -
    MITSUBISHI
    LANCER IV
    1.5
    4G 15
    1988/4 -> 1990/5
    -
    MITSUBISHI
    LANCER IV
    1.5 12V
    4G 15
    1989/5 -> 1990/5
    -
    MITSUBISHI
    LANCER IV
    1.5 12V St.W. (C12V)
    4G 15
    1990/9 -> 1991/12
    -
    MITSUBISHI
    LANCER IV
    1.5 St.W. (C12V)
    4G 15
    1988/9 -> 1990/5
    -
    MITSUBISHI
    LANCER IV
    1.8GLXi 4x4 (C77A)
    4G 37
    1989/9 -> 1992/6
    -
    MITSUBISHI
    LANCER IV
    1.8GTi 16V
    4G 67
    1989/11 -> 1990/5
    -
    MITSUBISHI
    LANCER V
    1.8GTi 16V
    4G 67
    1992/6 -> 1993/12
    -
    MITSUBISHI
    LANCER VI
    1.5 16V
    4G 15
    1995/12 -> 2003/9
    -
    MITSUBISHI
    LANCER VI
    1.6 16V
    4G 92
    1995/12 -> 2003/9
    -
    MITSUBISHI
    LANCER VI
    2.0 16V Turbo
    4G 63 TURBO
    1999/1 -> 2003/9
    -
    MITSUBISHI
    LANCER VII
    2.0
    -
    2003/9 ->
    -
    MITSUBISHI
    LANCER VII
    2.0 16V Turbo
    -
    2004/2 ->
    -
    MITSUBISHI
    PAJERO (SHOGUN)
    1.8GDI Pini
    4G 93
    1999/11 ->
    -
    MITSUBISHI
    PAJERO (SHOGUN)
    2.6
    4G 54
    1983/1 -> 1990/4
    -
    MITSUBISHI
    PAJERO (SHOGUN)
    3.0 V6
    6G 72
    1990/12 ->
    -
    MITSUBISHI
    PAJERO (SHOGUN)
    3.0 V6 (L141/146G)
    6G 72
    1988/11 -> 1990/4
    -
    MITSUBISHI
    PAJERO (SHOGUN)
    3.5 V6 24V
    -
    1994/6 -> 2000/4
    -
    MITSUBISHI
    SAPPORO
    1.6
    4G 32
    1978/4 -> 1984/9
    -
    MITSUBISHI
    SAPPORO
    2.0
    4G 52
    1978/4 -> 1980/7
    -
    MITSUBISHI
    SAPPORO
    2.0
    4G 63
    1980/8 -> 1984/9
    -
    MITSUBISHI
    SAPPORO
    2.0 Turbo ECi
    4G 63T
    1982/8 -> 1983/3
    -
    MITSUBISHI
    SAPPORO
    2.4 (E16A)
    4G 64
    1987/6 -> 1990/8
    -
    MITSUBISHI
    SIGMA
    3.0 V6
    6G 72
    1990/12 -> 1996/7
    -
    MITSUBISHI
    SIGMA
    3.0 V6 St.W.
    6G 72
    1993/1 -> 1996/7
    -
    MITSUBISHI
    SPACE WAGON I
    1.8 4x4
    4G 37
    1987/10 -> 1988/8
    -
    MITSUBISHI
    SPACE WAGON I
    1.8GLX
    4G 37
    1984/1 -> 1988/12
    -
    MITSUBISHI
    SPACE WAGON I
    2.0 4x4 (DO8W)
    4G 63
    1985/3 -> 1990/4
    -
    MITSUBISHI
    SPACE WAGON I
    2.0 GLX
    G63 B
    1986/6 -> 1988/5
    -
    MITSUBISHI
    SPACE WAGON I
    2.0 GLXi (D04W)
    4G 63
    1988/6 -> 1991/4
    -
    MITSUBISHI
    SPACE WAGON I
    2.0 GLXi 4x4 (D08W)
    4G 63
    1988/6 -> 1991/4
    -
    MITSUBISHI
    STARION
    2.0 Turbo ECi
    4G 63T(ECI)
    1982/5 -> 1985/4
    -
    MITSUBISHI
    STARION
    2.0 Turbo ECi
    4G 63T/C
    1985/5 -> 1987/8
    -
    MITSUBISHI
    STARION
    2.6 Turbo ECi
    G54 BT/C
    1987/9 -> 1990/6
    -
    MITSUBISHI
    TREDIA
    1.4 GLX
    4G 12
    1982/10 -> 1985/8
    -
    MITSUBISHI
    TREDIA
    1.6 GLS
    4G 32 (BJ80-84)
    1982/2 -> 1984/7
    -
    MITSUBISHI
    TREDIA
    1.6 Turbo
    4G 32T
    1982/2 -> 1984/7
    -
    MITSUBISHI
    TREDIA
    1.8 Turbo
    4G 62T
    1984/8 -> 1986/7
    -
    MITSUBISHI
    TREDIA
    1.8GLS
    4G 37
    1984/8 -> 1986/7
    -
    OPEL
    MONTEREY
    3.0 TDI
    4JX1
    1998/7 ->
    -
    OPEL
    MONTEREY
    3.2 24V
    6 VD1
    1992/6 ->
    -
    SUBARU
    LEGACY
    1.8i 16V
    EJ18
    1991/10 -> 1994/9
    -
    SUBARU
    LEGACY
    2.0 Turbo 4WD
    EJ20-GN
    1999/4 -> 1994/10
    -
    SUBARU
    LEGACY
    3.0 24V
    EZ30
    2003/10 ->
    -
    SUBARU
    OUTBACK
    3.0 24V
    EZ30
    2004/2 ->
    -
    SUZUKI
    VITARA
    1.6
    G16A
    1988/1 -> 1995/1
    -
    VAUXHALL
    MONTEREY
    3.2
    6VD1
    1992/6 ->
    -
    Maszyny robocze
    Marka
    Model
    Typ
    Silnik
    Produkowany
    Uwagi
    HITACHI
    EX-SERIA
    12 K/S
    3KC1
    1990/1 ->
    -
    KRAMER
    300-SERIA
    312ET/EL
    3TN84TE
    ->
    -
    MELROE-BOBCAT
    300-SERIA
    320
    D950B
    ->
    -
    SCHAEFF
    HR-SERIA
    HR 12
    L3E61KL
    1997/2 ->
    -
    SCHAEFF
    SK-SERIA
    SKS611
    K4D
    1995/1 -> 1999/9
    -
    Dostawcze
    Marka
    Model
    Typ
    Silnik
    Produkowany
    Uwagi
    FORD
    ECONOVAN
    2.0 D
    -
    1986/3 -> 1992/3
    -
    HYUNDAI
    H 1 (STAREX)
    2.4
    -
    1997/6 ->
    -
    HYUNDAI
    H 100
    2.4i
    G4CPN
    1994/3 -> 2000/4
    -
    HYUNDAI
    H 200 STELLA
    2.4
    -
    1996/1 ->
    -
    ISUZU
    CAMPO
    2.4 TD
    4FG1T
    1994/2 ->
    -
    KIA MOTORS
    BESTA
    2.2 D
    -
    1993/6 ->
    -
    KIA MOTORS
    CERES
    2.2 D
    -
    1992/1 -> 1997/1
    -
    MAZDA
    B-SERIA (PICK-UP)
    2.2 D
    R2
    1985/1 -> 1996/3
    -
    MAZDA
    B-SERIA (PICK-UP)
    2.6
    4G 54
    1987/9 -> 1999/5
    -
    MAZDA
    E2000-SERIA
    2.2 D
    -
    1991/3 ->
    -
    MAZDA
    ECONOVAN
    2.0 D
    -
    1986/1 ->
    -
    MITSUBISHI
    L 200
    2.0
    -
    1996/6 ->
    -
    MITSUBISHI
    L 300
    1.6
    4G 32
    1980/5 -> 1986/10
    -
    MITSUBISHI
    L 300
    1.6
    4G 32
    1986/11 -> 1990/9
    -
    MITSUBISHI
    L 300
    1.8 4x4
    4G 62
    1984/8 -> 1990/9
    -
    MITSUBISHI
    L 300
    2.0
    -
    1986/11 -> 1990/4
    -
    MITSUBISHI
    L 300
    2.0 4x4
    4G 63
    1986/11 -> 1990/4
    -
    MITSUBISHI
    L 300
    2.0 Kat.
    -
    1986/11 -> 1990/4
    -
    MITSUBISHI
    L 300
    2.4 4x4
    G64 B
    1986/11 -> 1990/4
    -
    OPEL
    CAMPO
    2.3
    4ZD1
    1991/8 -> 1994/8
    -
    OPEL
    CAMPO
    2.3
    4ZD1
    1994/9 -> 1996/9
    -
    OPEL
    CAMPO
    2.3 4x4
    4ZD1
    1991/8 ->
    -
    OPEL
    CAMPO
    2.3 4x4
    4ZD1
    1994/8 ->
    -
    VAUXHALL
    MIDI
    1.8
    75P
    1985/2 -> 1988/8
    -
    VAUXHALL
    MIDI
    2.0
    -
    1988/3 ->
    -
    Ciągniki
    Marka
    Model
    Typ
    Silnik
    Produkowany
    Uwagi
    LANDINI
    MISTRAL
    40
    3TNE88-LAN
    ->
    -
    LANDINI
    MISTRAL
    45
    4TNE84-LAN
    ->
    -
    LANDINI
    MISTRAL
    50
    4TNE88-LAN
    ->
    -


    Numery innych producentów/zamienniki: WL7171 - WIX, PP-4.8.4 - Sędziszów, H13W03 - Henghst, OC 205 - Knecht




    Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach





    e-mail: sklep@unisystem.com.pl










    UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
    [DANE_EU]1X7Vxw3tr+uVI5h4RIGn+4HuK05XUiODhKDwnwPKeqtC2tyKaJ8QPaJpYghwSiZWB3LWnr0vdoZOLfsMF4KGLJcdmP3JZiV2QrwGNk1W9ig=[/DANE_EU]

    Link: allegro.pl/-i6076298831.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • twojepiekno.opx.pl
  • Design by flankerds.com