Jeśli nie możesz wykrztusić słowa, to pokaż mu środkowy palec.
Pompa wysokiego cisnienia Mitsubishi GDI Volvo
Sprzedam pompe paliwa wysokiego cisnienia do Mitsubishi GDI Volvo.Sprawna 100% stan bardzo dobry nie rozkrecana!! TYP E3T50271
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8ilph.html
Pompa wysokiego cisnienia Mitsubishi Carisma 1.8 gdi md351017 Polecam
Witam
Dziś do zaoferowania mam:
pompa wysokiego cisnienia stan bdb pompa pochodzi z zagranicy z uszkodzonego auta po przebiegu okolo 130 tkm udzielam gwarancji rozruchowej
Cena dotyczy jednej sztuki
Pozycja magazynowa:65
Opcje dostawy i wysyłki:
Odbiór Osobisty-0 zl
Wysyłka Pobraniowa Paczka do 5kg -25 zl
od 5 do 10kg 30zl
Wysyłka Pobraniowa Pocztex 24-30zl
Wysyłka po wplacie na konto:
Paczka -do 5kg 20 zl,od 5 do 10kg 25
Pocztex 24h-25 zl
Do cen należy doliczyć koszty wysyłki
Pozdrawiam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdDwf5.html
Pompa wysokiego ciśnienia - Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Serdecznie zachęcam do kupna pompy wysokiego ciśnienia do Mitsubishi Carisma 1.8 GDI - 1999r.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8xyi3.html
Pompa wysokiego ciśnienia Mitsubishi Space Star Carisma 1,8 GDI
Witam sprzedam pompe wysokiego ciśnienia do Mitsubishi Space Star carisma 1,8 Gdi o numerach MD369885 E3T10771 pompa z carismy 2002 r na pompę udzielam gwarancje rozruchową więcej info tel wysyłka kurierem
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDePulR.html
pompa paliwa wysokiego ciśnienia mitsubishi carisma 1.8 GDI
Sprawna pompa paliwa do mitsubishi carisma 1.8 GDI można odpalić i sprawdzić
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDf9U2p.html
Popychacze hydrauliczne Mitsubishi Galant GDI 8 szt.
Sprzedam 8 sztuk popychaczy hydraulicznych do Mitsubishi, silnik 2.4 z bezpośrednim wtryskiem paliwa do cylindra - czyli GDI.
Popychacze są używane jednak pracują jak nowe. Zostały przeze mnie sprawdzone - wyczyszczona komora wysokiego ciśnienia, odpowietrzone w oleju napędowym (taką procedurę przewiduje firma Mitsubishi podczas montażu - inaczej można je natychmiast zniszczyć).
Wszystkie perfekcyjnie trzymają ciśnienie, nie mają żadnych wżerów, skaz itp.
Można powiedzieć, że są jak nowe.
Oczywiście popychacze są oryginalne - nie żadne zamienniki.
Cena 100 zł za komplet.
Przy zakupie kompletu wysyłka gratis. Wysyłka tylko po wpłacie na konto.
Mogę dowieźć do Tczewa.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID76VUj.html
Mitsubishi Carisma 1.8 gdi pompa wysokiego ciśnienia
Pompa wysokiego ciśnienia do Carismy 1.8 gdi
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgEYo5.html
Mitsubishi Galant Mitsubishi Galant 2.4 GDI 150km. Pierwszy Właściciel w Polsce
Witam
Mam do sprzedania Mitsubishi Galant 2.4 GDI 150 km.
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, auto posiadam od 2013 roku.
Autko było moim oczkiem w głowie, nigdy nie palone w aucie, autko bardzo zadbane wszystko wymieniane na czas.
Nowe sportowe amortyzatory firmy KYB oraz sprężyny firmy KYB,
Sportowy filtr powietrza K&N oraz sportowy filtr oleju K&N,
Sportowy wydech, dorzucam oryginalny wydech.
Nowe sprzęgło wymienione rok temu, nowe poduszki na silnik, poprowadzone kable do bagażnika pod wzmacniacz, tube itp.
Nowe 2 półosie oraz 4 nowe przeguby, niedawno wymieniony akumulator, olej zawsze zalewany z wysokiej półki firmy Liqui Moly, nowa pompa paliwa oraz przewody paliwowe oraz czyszczona pompa wysokiego ciśnienia, przepustnica po regeneracji koszt: 700 zł, nowe popychacze hydrauliczne, rozrząd wymieniony 20000 tyś temu, klimatronik, elektryczne skórzane podgrzewane fotele umilą jazdę w zimne dni :) dach samochodu lekko przerysowany przez osobę której bardzo się nudziło w nocy, nadkola w tych autkach to słabość dlatego zaczyna pojawiać się na nich rdza, przedni zderzak po małej kolizji z krawężnikiem więc jest do poprawy lakierniczej.
Jedynym problemem z którym nie zdążyłem się rozprawić to problem z ciśnieniem paliwa, podczas stania na wolnych obrotach lekkie podskakiwanie i opadanie obrotów oraz trochę cięższa praca silnika, a podczas jazdy delikatne szarpanie podczas puszczania gazu ale auto pali i jeździ normalnie, do wymiany sworzeń wahacza w prawym kole koszt 30 zł.
Auto mimo wieku jest naprawdę zadbane mimo tylu lat eksploatacji.
Przegląd oraz OC ważne do maja 2017 roku.
Sprzedaję z żalem ale powiększa mi się rodzina i czas na jakieś kombi :)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgFMRf.html
Mitsubishi Carisma 1.8 125KM GDI LS
Witam
Mam do sprzedania Mitsubishi Carisma 1.8 125KM GDI LS z XII 1997
Pierwsza reje, 1998r W kraju od 2008r i cały czas w moim posiadaniu.
Przez 8 lat jazdy tym autem zrobiłem około 160000km
Kupione miało 136000km sprzedawane było jako bezwypadkowe i z prawdziwym przebiegiem.
Przez ostatni 8 lat auto zaliczyło jednego psa przez co 5lat temu miało klejony i malowany przedni zderzak.Samochód jak widać po zdjęciach, znajduje się w doskonałym stanie wizualnym, jak również technicznym, szczególnie biorąc pod uwagę wiek auta.
Carisma sprawna i jeszcze nigdy nie rozkraczyła się na drodze.
Spalanie na poziomie: trasa 5,5Litra, miasto 7L – tak pali dobry silnik GDI
Carmi na bieżąco co 12-15tys ma wymieniany olej i filtry, ponadto:
-ma wymienione amortyzatory, sprężyny, gumy w zawieszenie
-nowy akumulator
-nowy komplet świec platynowo irydowych koszt około 500pln
-nowa pompa paliwa w zbiorniku
-gumowa mata w bagażniku i oryginalne koło zapasowe
-wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów
-wymieniony rozrząd, oraz paski klinowe
-wymienione wszystkie płyny po za hamulcowym
-założone w tym roku światła LED za ponad 300pln
-profesjonalnie przyciemnione szyby kilka lat temu
-Radio mp3 SONY i zestaw głośników HELIX przód i Blaupunkt tył
-ważny przegląd oraz OC do VI 2017
-dodatkowo dodaje komplet kół zimowych na stalowych felgach
-zapasowa pompa wysokiego ciśnienia
-silnik nie posiada wycieków co widać na zdjęciu i nigdy nie był myty
-jestem niepalący więc przez ostatnie 8 lat nikt w tym aucie nie palił
-auto cały czas garażowane itd.
-Klimatyzacja automatyczną - sprawna
-fotele przednie z kilku płaszczyznową regulacją
-el. szyby i lusterka
-c.zamek z oryginalnym pilotem oraz dodatkowo autoalarm
-komputer pokładowy, abs, poduszki powietrzne
-2x oryginalne klucze
-komplet dokumenty potwierdzające przebieg auta
Auto w ciągłej eksploatacji dziennie robi około 70km
Na lewym przednim błotniku jest niewielka wgniotka którą pewnie można wypchnąć ręcznie.
Cena 5900pln do niewielkiej negocjacji.
Zainteresowanych zapraszam
Krystian
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgM9AD.html
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Mam na sprzedaz auto widoczne na zdjeciach, sprzedaje jako uszkodzone poniewaz nie odpala problem z pompa wysokiego cisnienia tak stwierdził mechanik... do chwili awarii auto normalnie uzytkowane w obecnej chwili brak przegladu słaby akumulator, oc jest... tel 500 - pokaż numer telefonu -
płatnosc przy odbiorze do reki. Aukcja informacyjna KUP TERAZ wyłącznie po ogledzinach pojazdu.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh1d4W.html
Filtr oleju FILTRON OP617 Kraków F-VAT
O nas:
Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.
Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:
lCzęści samochodowel
lTechnika grzewczal
lTechnika chłodniczal
lŚwiadectwa energetyczne l
lMultimedialne punkty informacyjnel
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta
Kontakt
Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)
Wysyłka towarów
Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.
Odbiór osobisty
Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym
Płatności
lwpłata na konto bankowe numer konta:
56 2490 0005 0000 4500 6312 7649l
lPrzesyłka za pobraniem
l
lPłatność gotówkąl
Filtr oleju FILTRON OP 617 Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.
Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.
Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.
Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.
Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" międzyinnymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors,Saab, Ford
Wymiary filtra:- A - 83 mm
- B - 64 mm
- C - 55 mm
- G - M 20x1,5
- H - 74 mm
- by-pass valve - TAK
- anti-drain back valve - NIE
- anti-syphon valve - NIE
Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta
Zastosowania:Osobowe
Marka________
Model________
Typ________
Silnik________
Produkowany________
Uwagi________
ASIA MOTORS
ROCSTA
2.2D 4x4
-
1993/6 ->
-
HYUNDAI
ACCENT
1.3
G4EH
1994/10 -> 2000/1
-
HYUNDAI
ACCENT
1.3 (LC)
G4E-A
2000/1 -> 2003/4
-
HYUNDAI
ACCENT
1.3i
G4EH
1994/10 -> 2000/1
-
HYUNDAI
ACCENT
1.3i (LC)
-
2003/3 ->
-
HYUNDAI
ACCENT
1.4
-
2006/6 ->
-
HYUNDAI
ACCENT
1.5i
G4EK
1994/7 -> 2000/1
-
HYUNDAI
ACCENT
1.5i (LC)
G4E-B
2000/1 -> 2003/4
-
HYUNDAI
ACCENT
1.5i (LC)
G4EC-G
2000/9 -> 2003/4
-
HYUNDAI
ACCENT
1.6i 16V (LC)
G4ED
2003/7 ->
-
HYUNDAI
COUPE
1.6i 16V
-
2000/4 ->
-
HYUNDAI
COUPE
2.0i 16V
-
2000/4 ->
-
HYUNDAI
EXCEL
1.3
-
1990/1 -> 1995/1
-
HYUNDAI
EXCEL
1.5 (MU) Kat.
G4D
1990/1 -> 1993/12
-
HYUNDAI
EXCEL
1.5 Kat.
G4D
1989/6 -> 1992/3
-
HYUNDAI
EXCEL
1.5 Kat.
4G 15
1989/6 -> 1992/3
-
HYUNDAI
EXCEL
1.5i 12V
G4K MFI
1994/3 ->
-
HYUNDAI
EXCEL
1.5i 12V
ALPHA SOHC
1997/1 ->
-
HYUNDAI
EXCEL
1.5i Kat.
G4DH MPI
1989/6 -> 1994/2
-
HYUNDAI
EXCEL
1.5i Turbo
-
1997/1 ->
-
HYUNDAI
EXEL
1.5i
G15B
1990/1 -> 1994/12
-
HYUNDAI
EXEL
1.5i
G4CJ
1990/1 -> 1994/12
-
HYUNDAI
GALLOPER
3.0 V6
G6AT
1998/8 ->
-
HYUNDAI
GETZ
1.1
-
2002/8 ->
-
HYUNDAI
GETZ
1.3
-
2002/8 ->
-
HYUNDAI
GETZ
1.6
-
2002/8 ->
-
HYUNDAI
GRANDER
3.0 V6
-
1994/2 ->
-
HYUNDAI
I 30
1.4
-
2007/8 ->
-
HYUNDAI
I 30
1.6
-
2007/8 ->
-
HYUNDAI
I 30
2.0 16V
-
2007/8 ->
-
HYUNDAI
LANTRA
1.5i 12V
ALPHA SOHC
1997/1 -> 2000/11
-
HYUNDAI
LANTRA
1.5i 16V (JFSJ)
G4DJ
1991/6 -> 1994/7
-
HYUNDAI
LANTRA
1.6i
G4GR
1995/11 -> 2000/11
-
HYUNDAI
LANTRA
1.6i 16V
4G61
1995/11 -> 2000/11
-
HYUNDAI
LANTRA
1.6i.e. 16V
G4CR
1990/10 -> 1994/7
-
HYUNDAI
LANTRA
1.6i.e. 16V
G4CR
1994/8 -> 1995/12
-
HYUNDAI
LANTRA
1.8i 16V
G4CN
1990/10 -> 1994/7
-
HYUNDAI
LANTRA
1.8i 16V
G4CN
1994/8 -> 1995/12
-
HYUNDAI
LANTRA
1.8i 16V
G4GM
1995/11 -> 2000/11
-
HYUNDAI
LANTRA
2.0i 16V
BETA DOHC
1997/1 -> 2000/11
-
HYUNDAI
MATRIX
1.6
-
2001/3 ->
-
HYUNDAI
PONY
1.3
G4DG
1990/1 ->
-
HYUNDAI
PONY
1.3 (HF)
4G 13
1983/10 -> 1987/4
-
HYUNDAI
PONY
1.3 Kat. (HF)
G4AG
1985/10 -> 1990/1
-
HYUNDAI
PONY
1.5 Kat. (HJ)
G4D
1989/6 -> 1991/8
-
HYUNDAI
PONY
1.5 MPi
G4D
1994/2 ->
-
HYUNDAI
PONY
1.5i Kat.
G4D MPI
1989/6 -> 1992/6
-
HYUNDAI
PONY
1.5i Kat.
G4DJ
1990/1 ->
-
HYUNDAI
PORTER
2.4
-
1997/1 ->
-
HYUNDAI
S COUPE
1.5i
G4DJ
1990/2 -> 1992/3
-
HYUNDAI
SANTA FÉ I
2.0 16V
G4BP
2000/8 -> 2001/1
-
HYUNDAI
SANTA FÉ I
2.0 16V
G4BP
2001/2 -> 2003/4
-
HYUNDAI
SANTA FÉ I
2.0 16V
G4BP
2003/5 -> 2006/3
-
HYUNDAI
SANTA FÉ I
2.4 16V
-
2000/5 -> 2003/4
-
HYUNDAI
SANTA FÉ I
2.4 16V
-
2003/5 -> 2006/3
-
HYUNDAI
SANTA FÉ I
2.7 V6
-
2000/5 -> 2001/2
-
HYUNDAI
SANTA FÉ II
2.7 V6
-
2006/3 ->
-
HYUNDAI
SONATA
1.8i
-
1988/8 -> 1993/10
-
HYUNDAI
SONATA
2.0i
G4CP-U
1991/1 -> 1993/10
-
HYUNDAI
SONATA
2.0i 16V
G4CP-D
1991/1 -> 1993/10
-
HYUNDAI
SONATA
2.0i 16V
G4CP-DM
1996/6 -> 1998/6
-
HYUNDAI
SONATA
2.4i (KU)
G4CS
1988/5 -> 1993/10
-
HYUNDAI
SONATA
3.0i V6
G6AT
1991/1 -> 1993/10
-
HYUNDAI
SONATA
3.0i V6
G4CP
1994/6 -> 1998/6
-
HYUNDAI
STELLAR
1.4 (TK)
4G 33
1983/11 -> 1986/9
-
HYUNDAI
STELLAR
1.6 (TK)
AG 32
1983/10 -> 1991/12
-
HYUNDAI
STELLAR
2.0 (TK)
4G 32
1986/6 ->
-
HYUNDAI
TERRACAN
3.5 V6
-
2001/12 ->
-
HYUNDAI
TUCSON
2.0i
-
2004/9 ->
-
HYUNDAI
TUCSON
2.7 V6
-
2004/9 ->
-
ISUZU
FARGO
1.6
4ZA1
->
-
ISUZU
FARGO
1.8
-
->
-
ISUZU
FASTAR
1.6
-
1975/1 -> 1979/12
-
ISUZU
FLORIAN
1.6
G161
->
-
ISUZU
FLORIAN
1.8
G180
-> 1985/3
-
ISUZU
GEMINI
1.6
G161
->
-
ISUZU
GEMINI
1.8
G180
->
-
KIA MOTORS
CARNIVAL III/SEDANOIII
2.7 V6
G6EA
2006/7 ->
-
KIA MOTORS
CEE'D
1.4 16V
G4FA
2007/1 ->
-
KIA MOTORS
CEE'D
1.6 16V
G4FC
2007/1 ->
-
KIA MOTORS
CEE'D
2.0 16V
G4GC
2007/1 ->
-
KIA MOTORS
CERATO
1.6
-
2004/4 ->
-
KIA MOTORS
CERATO
2.0
-
2004/4 ->
-
KIA MOTORS
MAGENTIS I
2.0 16V
-
2001/3 -> 2006/2
-
KIA MOTORS
MAGENTIS I
2.5 V6 24V
-
2001/3 -> 2006/2
-
KIA MOTORS
RETONA
2.0 TD
RFTCI
2000/5 ->
-
KIA MOTORS
RIO II
1.4
G4EE
2005/9 ->
-
KIA MOTORS
RIO II
1.6
G4ED
2005/9 ->
-
KIA MOTORS
SPORT WAGON
1.4 16V
G4FA
2007/1 ->
-
KIA MOTORS
SPORT WAGON
1.6 16V
G4FC
2007/1 ->
-
KIA MOTORS
SPORT WAGON
2.0 16V
G4GC
2007/1 ->
-
KIA MOTORS
SPORTAGE I
2.0 TD 4WD
RF
1997/10 -> 2005/2
-
KIA MOTORS
SPORTAGE II
2.0i
G4GC
2004/12 ->
-
KIA MOTORS
SPORTAGE II
2.7i V6
G6BA
2004/12 ->
-
LOTUS
ELAN
1.6 16V
4XE1
1989/10 ->
-
LOTUS
ELAN
1.6 16V Turbo
4XE-MT
1989/10 ->
-
MAZDA
5
2.0 CD
-
2005/12 ->
-
MAZDA
5
2.0 CD
-
2005/12 ->
-
MAZDA
6
2.0 CD
-
2002/6 ->
-
MAZDA
323
1.7 D
PN27
1986/4 -> 1989/5
-
MAZDA
323
1.7 D
PN46
1987/1 -> 1989/5
-
MAZDA
323
1.7 D St.W.
PN26
1986/11 -> 1990/12
-
MAZDA
323
1.7 TD
4EE1-T
1995/2 -> 1998/10
-
MAZDA
626 (CB)
2.0 TDi
RFT
1999/9 -> 2002/9
-
MAZDA
626 (GC)
2.0 D
RF46
1983/1 -> 1987/6
-
MAZDA
626 (GF/GW)
2.0 TDi
RFT
1998/4 -> 2000/11
-
MAZDA
MPV
2.0 CD
RF5C
2002/7 ->
-
MAZDA
MPV
2.3
-
2002/7 ->
-
MAZDA
PREMACY
2.0 TD
RF3F
1999/10 -> 2000/9
-
MAZDA
PREMACY
2.0 TD
RF4F
2000/7 -> 2005/6
-
MITSUBISHI
3000 GT
3.0i 24V
6G 72
1992/6 ->
-
MITSUBISHI
CELESTE
1.6 ST
4G 32
1977/1 -> 1981/6
-
MITSUBISHI
CELESTE
2.0 GRS
-
1977/1 -> 1981/6
-
MITSUBISHI
COLT I
1.2 GL
4G 11
1978/12 -> 1984/1
-
MITSUBISHI
COLT I
1.4 GLX
4G 12
1979/5 -> 1984/1
-
MITSUBISHI
COLT I
1.4 GT
4G 12
1979/5 -> 1984/1
-
MITSUBISHI
COLT I
1.4 Turbo
G4 12
1981/9 -> 1984/1
-
MITSUBISHI
COLT II
1.2 EL
4G 16
1984/2 -> 1988/4
-
MITSUBISHI
COLT II
1.2 GL
4G 16
1984/2 -> 1988/4
-
MITSUBISHI
COLT II
1.5 GLX
4G 15
1984/9 -> 1988/4
-
MITSUBISHI
COLT II
1.5 GLX
G15B
1985/9 -> 1988/4
-
MITSUBISHI
COLT II
1.6 Turbo (C13A)
-
1984/2 -> 1988/4
-
MITSUBISHI
COLT II
1.6 Turbo ECi
-
1984/2 -> 1988/4
-
MITSUBISHI
COLT III
1.3
-
1988/4 -> 1992/5
-
MITSUBISHI
COLT III
1.3 GL
4G 13
1988/4 -> 1990/12
-
MITSUBISHI
COLT III
1.5 GLXi
4G 15
1988/4 -> 1992/5
-
MITSUBISHI
COLT III
1.5 GLXi (C52A)
4G 15
1988/4 -> 1992/5
-
MITSUBISHI
COLT III
1.5 Kat.
4G 15
1990/7 -> 1992/5
-
MITSUBISHI
COLT III
1.6 GTi 16V
4G 61
1988/4 -> 1990/5
-
MITSUBISHI
COLT III
1.6 GTi 16V (C53A)
4G 61
1988/4 -> 1990/5
-
MITSUBISHI
COLT IV
1.5i 12V (C52A)
4G 15
1992/6 -> 1996/9
-
MITSUBISHI
COLT IV
1.6 GTi 16V (C53)
4G 61
1992/4 -> 1996/4
-
MITSUBISHI
COLT V
1.5i 16V
4G 15
1996/3 -> 2000/12
-
MITSUBISHI
COLT VI
1.5 Turbo
-
2005/4 ->
-
MITSUBISHI
CORDIA
1.6 GSL
4G 32
1982/10 -> 1984/7
-
MITSUBISHI
CORDIA
1.6 Turbo
4G 32T
1982/10 -> 1984/7
-
MITSUBISHI
CORDIA
1.8 Turbo ECi
4G 62T
1984/10 -> 1986/12
-
MITSUBISHI
CORDIA
1.8GSL
4G 37
1986/10 -> 1986/12
-
MITSUBISHI
GALANT I
1.6
4G 32
1977/1 -> 1980/8
-
MITSUBISHI
GALANT I
2.0
4G 52
1979/1 -> 1980/8
-
MITSUBISHI
GALANT I
2.0 GLX
-
1977/1 -> 1980/8
-
MITSUBISHI
GALANT II
2.0 Turbo ECi
4G 63T
1982/5 -> 1984/5
-
MITSUBISHI
GALANT III
1.6 GLX
4G 32
1984/6 -> 1987/12
-
MITSUBISHI
GALANT III
2.0 GLS
-
1980/9 -> 1987/12
-
MITSUBISHI
GALANT III
2.4 GLS (E16A)
G64 B
1985/7 -> 1987/12
-
MITSUBISHI
GALANT IV
1.8 Kat.
4G 37
1987/11 -> 1992/10
-
MITSUBISHI
GALANT IV
1.8 Kat. (E32A)
4G 37
1987/11 -> 1991/4
-
MITSUBISHI
GALANT IV
2.0
4G 63
1987/11 -> 1990/4
-
MITSUBISHI
GALANT IV
2.0 GTi 16V
4G 63
1987/11 -> 1990/4
-
MITSUBISHI
GALANT VI
2.4 GDI
4G63 GDI
1999/4 -> 2000/9
-
MITSUBISHI
GALANT VI
2.4 GDI
4G63 GDI
2000/10 ->
-
MITSUBISHI
LANCER I
1.2
4G 11
1980/1 -> 1981/12
-
MITSUBISHI
LANCER I
1.4 GLX
G4 12
1979/9 -> 1983/2
-
MITSUBISHI
LANCER I
1.6
4G 32GS
1979/9 -> 1983/2
-
MITSUBISHI
LANCER I
2.0 Turbo ECi
4G 32T
1981/3 -> 1983/2
-
MITSUBISHI
LANCER II
F 1.2 GLX
4G 11
1983/3 -> 1984/1
-
MITSUBISHI
LANCER II
F 1.4 GLX
4G 12
1983/3 -> 1984/1
-
MITSUBISHI
LANCER II
F 1.4 Turbo
4G 12
1983/3 -> 1983/10
-
MITSUBISHI
LANCER II
F 1.4 Turbo
4G 12
1983/11 -> 1984/1
-
MITSUBISHI
LANCER III
1.2
4G 16
1986/8 -> 1988/4
-
MITSUBISHI
LANCER III
1.2 GL
4G 16
1984/1 -> 1986/10
-
MITSUBISHI
LANCER III
1.5 GLX
4G 15
1983/11 -> 1988/4
-
MITSUBISHI
LANCER III
1.5 GLX
G15B
1985/6 -> 1988/4
-
MITSUBISHI
LANCER III
1.5 St.W.
G15B
1985/9 -> 1989/8
-
MITSUBISHI
LANCER III
1.5 St.W.
4G 15
1985/9 -> 1987/12
-
MITSUBISHI
LANCER III
1.8 St.W. (C37V)
G37B
1987/1 -> 1989/8
-
MITSUBISHI
LANCER IV
1.3
-
1988/8 -> 1992/5
-
MITSUBISHI
LANCER IV
1.3 12V
G4 13
1991/1 -> 1992/6
-
MITSUBISHI
LANCER IV
1.5
4G 15
1988/4 -> 1990/5
-
MITSUBISHI
LANCER IV
1.5 12V
4G 15
1989/5 -> 1990/5
-
MITSUBISHI
LANCER IV
1.5 12V St.W. (C12V)
4G 15
1990/9 -> 1991/12
-
MITSUBISHI
LANCER IV
1.5 St.W. (C12V)
4G 15
1988/9 -> 1990/5
-
MITSUBISHI
LANCER IV
1.8GLXi 4x4 (C77A)
4G 37
1989/9 -> 1992/6
-
MITSUBISHI
LANCER IV
1.8GTi 16V
4G 67
1989/11 -> 1990/5
-
MITSUBISHI
LANCER V
1.8GTi 16V
4G 67
1992/6 -> 1993/12
-
MITSUBISHI
LANCER VI
1.5 16V
4G 15
1995/12 -> 2003/9
-
MITSUBISHI
LANCER VI
1.6 16V
4G 92
1995/12 -> 2003/9
-
MITSUBISHI
LANCER VI
2.0 16V Turbo
4G 63 TURBO
1999/1 -> 2003/9
-
MITSUBISHI
LANCER VII
2.0
-
2003/9 ->
-
MITSUBISHI
LANCER VII
2.0 16V Turbo
-
2004/2 ->
-
MITSUBISHI
PAJERO (SHOGUN)
1.8GDI Pini
4G 93
1999/11 ->
-
MITSUBISHI
PAJERO (SHOGUN)
2.6
4G 54
1983/1 -> 1990/4
-
MITSUBISHI
PAJERO (SHOGUN)
3.0 V6
6G 72
1990/12 ->
-
MITSUBISHI
PAJERO (SHOGUN)
3.0 V6 (L141/146G)
6G 72
1988/11 -> 1990/4
-
MITSUBISHI
PAJERO (SHOGUN)
3.5 V6 24V
-
1994/6 -> 2000/4
-
MITSUBISHI
SAPPORO
1.6
4G 32
1978/4 -> 1984/9
-
MITSUBISHI
SAPPORO
2.0
4G 52
1978/4 -> 1980/7
-
MITSUBISHI
SAPPORO
2.0
4G 63
1980/8 -> 1984/9
-
MITSUBISHI
SAPPORO
2.0 Turbo ECi
4G 63T
1982/8 -> 1983/3
-
MITSUBISHI
SAPPORO
2.4 (E16A)
4G 64
1987/6 -> 1990/8
-
MITSUBISHI
SIGMA
3.0 V6
6G 72
1990/12 -> 1996/7
-
MITSUBISHI
SIGMA
3.0 V6 St.W.
6G 72
1993/1 -> 1996/7
-
MITSUBISHI
SPACE WAGON I
1.8 4x4
4G 37
1987/10 -> 1988/8
-
MITSUBISHI
SPACE WAGON I
1.8GLX
4G 37
1984/1 -> 1988/12
-
MITSUBISHI
SPACE WAGON I
2.0 4x4 (DO8W)
4G 63
1985/3 -> 1990/4
-
MITSUBISHI
SPACE WAGON I
2.0 GLX
G63 B
1986/6 -> 1988/5
-
MITSUBISHI
SPACE WAGON I
2.0 GLXi (D04W)
4G 63
1988/6 -> 1991/4
-
MITSUBISHI
SPACE WAGON I
2.0 GLXi 4x4 (D08W)
4G 63
1988/6 -> 1991/4
-
MITSUBISHI
STARION
2.0 Turbo ECi
4G 63T(ECI)
1982/5 -> 1985/4
-
MITSUBISHI
STARION
2.0 Turbo ECi
4G 63T/C
1985/5 -> 1987/8
-
MITSUBISHI
STARION
2.6 Turbo ECi
G54 BT/C
1987/9 -> 1990/6
-
MITSUBISHI
TREDIA
1.4 GLX
4G 12
1982/10 -> 1985/8
-
MITSUBISHI
TREDIA
1.6 GLS
4G 32 (BJ80-84)
1982/2 -> 1984/7
-
MITSUBISHI
TREDIA
1.6 Turbo
4G 32T
1982/2 -> 1984/7
-
MITSUBISHI
TREDIA
1.8 Turbo
4G 62T
1984/8 -> 1986/7
-
MITSUBISHI
TREDIA
1.8GLS
4G 37
1984/8 -> 1986/7
-
OPEL
MONTEREY
3.0 TDI
4JX1
1998/7 ->
-
OPEL
MONTEREY
3.2 24V
6 VD1
1992/6 ->
-
SUBARU
LEGACY
1.8i 16V
EJ18
1991/10 -> 1994/9
-
SUBARU
LEGACY
2.0 Turbo 4WD
EJ20-GN
1999/4 -> 1994/10
-
SUBARU
LEGACY
3.0 24V
EZ30
2003/10 ->
-
SUBARU
OUTBACK
3.0 24V
EZ30
2004/2 ->
-
SUZUKI
VITARA
1.6
G16A
1988/1 -> 1995/1
-
VAUXHALL
MONTEREY
3.2
6VD1
1992/6 ->
-
Maszyny robocze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
HITACHI
EX-SERIA
12 K/S
3KC1
1990/1 ->
-
KRAMER
300-SERIA
312ET/EL
3TN84TE
->
-
MELROE-BOBCAT
300-SERIA
320
D950B
->
-
SCHAEFF
HR-SERIA
HR 12
L3E61KL
1997/2 ->
-
SCHAEFF
SK-SERIA
SKS611
K4D
1995/1 -> 1999/9
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
ECONOVAN
2.0 D
-
1986/3 -> 1992/3
-
HYUNDAI
H 1 (STAREX)
2.4
-
1997/6 ->
-
HYUNDAI
H 100
2.4i
G4CPN
1994/3 -> 2000/4
-
HYUNDAI
H 200 STELLA
2.4
-
1996/1 ->
-
ISUZU
CAMPO
2.4 TD
4FG1T
1994/2 ->
-
KIA MOTORS
BESTA
2.2 D
-
1993/6 ->
-
KIA MOTORS
CERES
2.2 D
-
1992/1 -> 1997/1
-
MAZDA
B-SERIA (PICK-UP)
2.2 D
R2
1985/1 -> 1996/3
-
MAZDA
B-SERIA (PICK-UP)
2.6
4G 54
1987/9 -> 1999/5
-
MAZDA
E2000-SERIA
2.2 D
-
1991/3 ->
-
MAZDA
ECONOVAN
2.0 D
-
1986/1 ->
-
MITSUBISHI
L 200
2.0
-
1996/6 ->
-
MITSUBISHI
L 300
1.6
4G 32
1980/5 -> 1986/10
-
MITSUBISHI
L 300
1.6
4G 32
1986/11 -> 1990/9
-
MITSUBISHI
L 300
1.8 4x4
4G 62
1984/8 -> 1990/9
-
MITSUBISHI
L 300
2.0
-
1986/11 -> 1990/4
-
MITSUBISHI
L 300
2.0 4x4
4G 63
1986/11 -> 1990/4
-
MITSUBISHI
L 300
2.0 Kat.
-
1986/11 -> 1990/4
-
MITSUBISHI
L 300
2.4 4x4
G64 B
1986/11 -> 1990/4
-
OPEL
CAMPO
2.3
4ZD1
1991/8 -> 1994/8
-
OPEL
CAMPO
2.3
4ZD1
1994/9 -> 1996/9
-
OPEL
CAMPO
2.3 4x4
4ZD1
1991/8 ->
-
OPEL
CAMPO
2.3 4x4
4ZD1
1994/8 ->
-
VAUXHALL
MIDI
1.8
75P
1985/2 -> 1988/8
-
VAUXHALL
MIDI
2.0
-
1988/3 ->
-
Ciągniki
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LANDINI
MISTRAL
40
3TNE88-LAN
->
-
LANDINI
MISTRAL
45
4TNE84-LAN
->
-
LANDINI
MISTRAL
50
4TNE88-LAN
->
-
Numery innych producentów/zamienniki: WL7171 - WIX, PP-4.8.4 - Sędziszów, H13W03 - Henghst, OC 205 - Knecht
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]1X7Vxw3tr+uVI5h4RIGn+4HuK05XUiODhKDwnwPKeqtC2tyKaJ8QPaJpYghwSiZWB3LWnr0vdoZOLfsMF4KGLJcdmP3JZiV2QrwGNk1W9ig=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076298831.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pltwojepiekno.opx.pl